Balíš, balím, balíme

Ahoj!

Tak a už se to blíží. V sobotu ráno odjíždím na tři měsíce pryč a tak tenhle týden je vyloženě zařizovací. Člověk by nevěřil co všechno potřebuje. A to jsem zatím jen u kosmetiky!

Většinu věcí jsem měla doma v zásobičce, jelikož každý svátek, narozeniny a i Vánoce jsou ve znamení kosmetických dárků, což mi mimochodem vůbec nevadí! zásoby jsou obrovské. Šampon, sprcháč, kartáček, pastu a deodorant jsem teda jen vyhrabala ze zásob ale co to další? Malovátka a odlicovace máme společné se segrou. Teď nastane boj. Co zůstane doma a co pojede pěkně se mnou. Dekorku jsme si nějak rozdělily dokupovala jsem akorát řasenku a pudr. 
Vůbec nevím co všechno si vzít, co budu potřebovat jestli tam budou nějaké speciální příležitosti kde se budu moc make-upově vyblbnout. Těžko říct. Ale zas, když mi bude něco chybět tak si to koupím, takže vyzkouším něco nového a to se vyplatí.

Co se týka odličování zamilovala jsem se do Alverde odličujícího gelu Sensitive reinigungs emulsion a hned jsem si ze stejné řady koupila i krém.  Když už tak ať to mám komplet,že :D 

A jelikož je v DM akce nakup minimálně 5 výrobků jakékoliv privátní značky DM a máš 25% slevu. No nevyužij to! Takže jsem nakoupila ještě houbičku na mytí. Nechápu jak se někdo může mýt bez ní, chápete to? Spotřebuje se tak podle mě spouuuusta mýdla a navíc nejste tak pěkně napěněný, dává to smysl? :D

A pak jsem koupila ještě uchošťouchy a odlakovač. No co si budeme povídat, obcházela jsem to tam půl hodiny a hledala co ještě koupit aby toho bylo pět.



Za celý nákup jen 195 korun? Nakupuju like a boss!

A to bych nebyla já abych nezavítala i do jediné kavárny kde u nás prodávají makronky a cupcaky. Brousila jsem si zuby na cupcake ale neměli tak jsem se spokojila s makronkou, jahodovou. Hmmm to byla dobrota. Prostě já a sladkosti. Je to dost tragédie občas se večer přistihnu, že jsem vlastně celý den jedla jen sladký.
No a abych tu makronku nějak odčinila šla jsem si večer zaběhat.

Zítra pokračuje balící maraton. Tak se na to musím pořádně vyspat. 

Mějte se krásně!
-K-

Komentáře